Notiks Rīgas Mārketinga nedēļa LOOP

No 2017. gada  6. līdz 10. novembrim notiks Rīgas Mārketinga nedēļa LOOP, kur piecu dienu laikā vairāk nekā 30 mārketinga jomas praktiķi un pārzinātāji dalīsies savos novērojumos un atziņās par industrijas aktualitātēm.

Pirmdien ar saviem pieredzes stāstiem iepazīstinās vairāki pašmāju mārketinga eksperti: Aleksandrs Bētiņš (Not Perfect | Y&R Riga), Inese Vētra (Aldaris), Ainārs Ščipčinskis (McCANN) un Aigars Ruņģis (Valmiermuižas alus). Tiešraides intervijas noslēgsies ar divu pretēji pārstāvētu viedokļu diskusiju par efektīvu stratēģiju izstrādi “Vai var būt dzemdības bez ieņemšanas?”, kurā piedalīsies !MOOZ radošais direktors Ēriks Stendzenieks un McCANN Riga partneris un White Label dibinātājs Kristaps Siliņš. Šīszstāšanās būs redzamas arī tiešsaistē.

Otrajā dienas daļā kopstrādes telpā Teikums norisinasies Smart HR seminārs par aizvien pieaugošo uzņēmuma tēla nozīmi darbinieku piesaistē, uzņēmuma vērtību nodošanu iekšējā un ārējā komunikācijā, par darbinieku atlases kampaņu organizēšanu sociālajos. Uzstāsies Arturs Bernovskis, Laura Krastiņa (TWINO), Aivis Brodiņš (CV Online Latvia) un ERDA pārstāvis.

Otrdienas tēma – viss par un ap veiksmīga uzņēmuma zīmola maiņu (rebranding). Par zīmola maiņas operāciju stāstīs Edgars Pētersons (WKND), par tipiskajām kļūdām, ko uzņēmumi pieļauj plānojot komunikāciju, stāstīs Anna Melne (PHD Latvia). Par vienu no lielākajām zīmola maiņām mazumtirdzniecības biznesa pasaulē uzzināsim no Circle K pārstāvjiem. Iepazīsimies arī ar Nordea un DNB apvienotās bankas Luminor izveidi. Ar pētījumu par rebrendingu kā izdzīvošanas stratēģiju iepazīstinās Kantar TNS. Diena noslēgsies ar diskusiju par zīmolu maiņas būtību un ietekmi uz klientiem.

Trešdiena tiks veltīta “dalīšanās ekonomikai” (sharing economy). Ar savu pieredzi dalīsies Vladimirs Reskājs (Carguru) un Toms Tālmanis (Draugiem Group). Par dalīšanās ekonomikas labo praksi stāstīs Arturs Mednis (New Black), Roberts Ķīlis un kāds kopstrādes birojs (coworking). Dienas noslēgumā notiks diskusijā par dalīšanās ekonomikas izaugsmi.

Ceturtdienā Latvijas Nacionālajā bibliotēkā notiks konference, kas būs nedēļas lielākais notikums. Paralēli konferencei notiks dažādi semināri un meistarklases. Konferencē uzstāsies pašmāju jomas pārzinātāji Renārs Liepiņš (LUMII) un Ģirts Polis (Amazone Group), kā arī seši ārvalstu eksperti: Antonio Bečtle (Antonio Bechtle), Semjuels Garlovs (Samuel Garlöv), Fils Rovlijs (Phil Rowley), Dorisa Kristina Šteinere (Doris Christina Steiner), Marta Sulkevica (Marta Sułkiewicz) un Marita Krona (Marit Kroon). Konferences ietvaros notiks arī divas paneļdiskusijas – par tehnoloģiju un cilvēku, kā arī par cilvēcīgu reklāmu.

Rīgas Mārketinga nedēļa LOOP noslēgsies piektdien ar tīklošanās aktivitātēm un sarunām neformālā gaisotnē – Mārketinga branču, kur interesentiem būs iespēja tikties un aprunāties ar visiem lektoriem un citiem pasākuma dalībniekiem.

LOOP radies apvienojot divus industrijā nozīmīgus pasākumus – ikgadējo DIGITAL konferenci un mārketinga semināru sēriju MĀRKETNĪCA. Domājot par mārketinga nedēļas saturisko pusi, vairāk uzmanība tiks pievērsta vietējam tirgum, galvenokārt uzstājoties pašmāju mārketinga ekspertiem, daloties ar savu pieredzi dažādu kampaņu īstenošanā un produktu ieviešanā.

Vairāk informācijas par pasākumu mājaslapā www.loopriga.lv, kā arī Facebook

  • https://www.facebook.com/LoopRiga/
  • Papildu informācija:
    Santa Sakne

  • santa.sakne@newblack.lv
  • The following two tabs change content below.
    Latvijas Asociācija sabiedrisko attiecību profesionāļiem (LASAP) ir neatkarīga profesionāļu apvienība, kas veido sabiedrisko attiecību nozares reputāciju, nodrošina zināšanu pārnesi sabiedrisko attiecību profesionāļu vidū, veicina biedriskumu, kā arī uzstāda nozares kvalitātes un ētikas standartus. Asociācija darbojas no 2001.gada 9.maija un šobrīd apvieno vairāk kā 100 nozares profesionāļus un akadēmiķus.