Latvijas Universitātes sociālo zinātņu fakultātes Komunikācijas studiju nodaļa diskusiju cikla ” Identitātes: zināmās un neapzinātās” ietvaros aicina uz diskusiju “Identitāte, zīmoli un patērniecība – vai mēs esam tas, ko mēs lietojam?”, kas notiks š.g. 6.novembrī plkst. 17:00 Latvijas Universitātes Mazajā aulā, Raiņa bulvārī 19.
Mūsdienās iepriekš tik stabilo un noteikto cilvēka patību un lietu kārtību ir nomainījis uzskats, ka viss ir plūstošs, nenoteikts un paša spēkiem veidojams — arī identitāte. Tā, kuru paši aktīvi veidojam, pārveidojam un demonstrējam. Sev un citiem. Brīdī, kad nepietiek laika, lai iedziļinātos katra indivīda būtībā un pasaules uztverē, mums ir nepieciešami ātri un viegli uztverami, kā arī emocijām un nozīmēm bagāti kodi, kas apkārtējiem acumirklī sniedz priekšstatu par mūsu personību un vērtībām.
Diskusijas sākumā būs trīs prezentācijas: par patērētāju atšķirībām Latvijā un Krievijā (Zigurds Zaķis); par dažādo zīmolu izvēli latviešu un cittautiešu auditorijās (Inta Priedola, TNS), kā arī par to, ko mūsu mīlētākie zīmoli vēsta par mums (Liene Bērziņa).
Diskusijā piedalīsies:
* ZIGURDS ZAĶIS, komunikācijas eksperts; * ANDRIS RUBĪNS, „DDB Worldwide Latvia” izpilddirektors; * INTA PRIEDOLA, pētījumu aģentūras „TNS Latvia” pētījumu eksperte; * ARMINS RONIS, „Latvijas Radio 2” direktors; * MARITA ZITMANE, Latvijas Universitātes pētniece; * LIENE BĒRZIŅA, freelance reklāmas tekstu autore „Mooz!” un „Young & Hungry”.
Vai tiešām mēs esam tas, ko valkājam, ēdam, klausāmies, skatāmies un ar ko braucam; vai mēs izvēlamies zīmolus, vai zīmoli mūs – par to diskutēsim ar studentiem un industrijas profesionāļiem.
Diskusiju kā klausītājs var apmeklēt jebkurš interesents, dalība tajā ir bez maksas. Visi aicināti iepriekš elektroniski iesūtīt savus interesējošos jautājumus uz e-pastu: dace.priedite@lu.lv līdz 5. novembra plkst. 15:00.
Dace Priedīte
LU SZF Komunikācijas studiju nodaļas metodiķe
Lomonosova iela 1a, 422. kab.
Mob. tālr.: 25437474
Nodaļas tālr: 67140411
コメント