Ir sākusies pieteikšanās vērienīgai konferencei “Kritiskā domāšana. Cilvēks. Bizness. Valsts”, kurā no dažādiem aspektiem tiks aplūkots kritiskās domāšanas nozīmīgums mūsdienu apstākļos gan Latvijā, gan pasaulē, pastāstīja konferences organizatoru pārstāve Antra Bork-Ržečicka.
“Kritiskā domāšana ir izšķiroši svarīga gan pašreizējā ģeopolitiskajā situācijā, gan lielajā datu un informācijas plūsmā. Tā ir kļuvusi par mūsdienu izdzīvošanas komplekta sastāvdaļu valstij, uzņēmumiem, sabiedrībai kopumā un katram tās loceklim,” viņa teica.
Konferencē piedalīsies dažādi pazīstami lektori no Latvijas, ASV, Lielbritānijas, Jaunzēlandes un vairākām citām valstīm, kuri runās par tādām tēmām kā iracionālā domāšana, pūļa psiholoģija, sociālā inženierija, konspirācijas teorijas, u.c.
Turklāt kontekstā ar kritisko domāšanu tiks aplūkota mediju loma sociāli pretrunīgu un asu jautājumu risināšanā, mediju pratība, valsts drošības jautājumi, propaganda, kā arī būs organizēta viedokļu divkauja saistībā ar bēgļu problēmu, ģeopolitiskajiem satricinājumiem un radikalizāciju.
Organizatori uzdod provokatorisku jautājumu: “Kas mēs esam – mednieki vai medījums?”
“Šodienas acīm skatoties, gadiem ilgi publiskās diskusijas par medijupratību visur pasaulē, tostarp Latvijā, ir nodarbojošās ar salīdzinoši niecīgām problēmām – lasītāju izpratne par to, kā nodalīt redakcionālu saturu no reklāmas, utml. Toties hibrīdkara un jaunā aukstā kara apstākļos kritiskā domāšana un medijupratība kļūst eksistenciāli būtiskas – cena tam, ka liela sabiedrības daļa var neatšķirt melus no patiesības, var izrādīties ļoti augsta,” komentēja portāla “Delfi” galvenais redaktors Ingus Bērziņš.
Konference norisināsies 26.februārī Latvijas Nacionālajā bibliotēkā Baltijā lielākā komunikācijas nozares notikuma – konkursa “Mi:t & Links. Baltic PR Awards 2016” ietvaros.
Biļetes, darba kārtība, cenas un detalizēta informācija par konferenci un “Mi:t & Links. Baltic PR Awards 2016” pieejama www.balticprawards.com
“Baltic PR Awards” notiek jau 10 gadu. Pagājušoreiz tas pulcēja 400 apmeklētāju, bet konkursā tika iesniegti aptuveni 100 darbu. Šogad pasākumam ir plaša mērķauditorija – stratēģiski domājoši uzņēmumi, viedokļu līderi un komunikācijas profesionāļi.
“Baltic PR Awards” organizē Latvijas Sabiedrisko attiecību kompāniju asociācija, “Komunikācijas aģentūra/Edelman Affiliate” un “Public ID Group” ar „Delfi”, „Dienas Bizness”, “Airbaltic”, “JCDecaux Latvija” un “Radio SWH” atbalstu.
Papildu informācija:
Sergejs Pogildjakovs
“Mi:t & Links Baltic PR Awards” sabiedrisko attiecību konsultants E-pasts: sergejs.pogildjakovs@publicid.lv, mob.tālr.: 25416043
Comments