LASAP 201.gada 19.oktobrī plkst. 17:30 uzņēmuma Latvijas Mobilais telefons telpās rīko Labās prakses pēcpusdienu „Iekšējā komunikācija – iespējas un izaicinājumi”. Tikšanās laikā dalībniekiem būs iespēja iepazīties ar Ievas Kukules maģistra darba ietvaros veikto pētījumu kādā organizācijā Latvijā. Ar šī pētījuma starpniecību ir izdevies paveikt trīs lietas: izzināt konkrētu case stady; nonākt pie atklājumiem teorijā un izveidot oriģinālu teorētisko konceptu; radīt praktisku iekšējās komunikācijas mērīšanas rīku „Iekšējās komunikācijas veselības indekss”. Tā kā veiksmīga iekšējā komunikācija ir panākumu atslēga ikvienā kompānijā, tad savā pieredzē dalīsies viens no lielākajiem un zināmākajiem Latvijas uzņēmumiem – Latvijas Mobilais telefons, kura pārstāvji pastāstīs par iekšējās komunikācijas lomu viņu uzņēmumā.
Par iekšējo komunikāciju mūs informēs:
Ieva Kukule, Hauska & Partner konsultante „Iekšējās komunikācijas krīze un tās ietekme uz organizācijas darbību”
Normunds Zalpēteris, Latvijas Mobilā telefona Mārketinga komunikācijas dienesta direktors un Līga Zaumane, Latvijas Mobilā telefona Iekšējo komunikāciju speciāliste „Trīs izaicinājumi – viena atbilde jeb iekšējās komunikācijas loma uzņēmumā”
Būsim priecīgi, ja padomāsiet arī par savu pieredzi, darbojoties iekšējās komunikācijas jomā un dalīsieties diskusijā, kuras galvenais jautājums: ja neformāla iekšējā komunikācija ir jaudīgs kanāls, kas var novest organizāciju krīzes situācijā, vai pastāv iespēja, ka labi plānots un organizēts neformālās iekšējās komunikācijas process, organizāciju var arī izvest no krīzes?
Comments