Search
  • LASAP

LPP PR stratēģiskais pienesums, kā mērīt PR ieguldījumu iepretim biznesa finanšu mērķiem

<p style="text-align: justify;">LASAP 2011.gada 31.martā rīko Labās prakses pēcpusdienu „PR stratēģiskais pienesums, kā mērīt PR ieguldījumu iepretim biznesa finanšu mērķiem.”<br /> Pasākuma laikā ikvienam interesentam būs iespēja iepazīties ar rezultātu mērīšanas sabiedriskajās attiecībās dažādiem modeļiem, kā arī mācīties no Nordea bankas labās prakses piemēra. Lektori izskaidros, ko nozīmē termins ROI. Savukārt tiem, kurus interesē dažādas aptaujas, būs iespēja uzzināt virkni ar aptauju veikšanu saistītu aspektu, kurus būtu jāzina organizējot dažāda veida reputācijas pētījumus (piemēram: Kā ir izvēlas respondenti, lai rezultātiem būtu jēga? Kādam būtu jābūt optimālajam respondentu skaitam? Kā statistiskā kļūda ietekmē rezultātus? u.tt.). Pieredze liecina, ka uzņēmumu un iestāžu PR speciālistiem bieži šos jautājumus pārzina ļoti slikti (vai pat nepārzina nemaz), tāpēc to organizētās/ pasūtītās aptaujas ne vienmēr sasniedz nospraustos mērķus.</p>

Pasākuma programma:

  1. Ievads.

  2. Dagnija Stuķēna, Nordea bankas Sabiedrisko attiecību vadītāja un preses sekretāre:„Vai ir iespējams izmērīt sabiedrisko attiecību ROI*?”

  3. Arnis Kaktiņš, pētījumu kompānijas SKDS direktors: „”Reputācija, sabiedrisko attiecību mērījumi”

Labās prakses pēcpusdiena notiks ceturtdien 31.martā plkst. 17:30 līdz apm. plkst. 19:00 Nordea bankas Lielajā zālē, Kr.Valdemāra ielā 62. Pasākuma dalībniekiem pieejama bezmaksas autostāvvieta. Dalības maksa pasākumā – Ls 20, LASAP biedriem bez maksas. Lai pieteiktos dalībai, sūtiet elektronisku pieteikumu (e-pasts lasap@lasap.lv), norādot savu vārdu, uzvārdu un kontaktinformāciju.

© LASAP 2020

Pārpublicējot vai citējot, atsauce uz LASAP obligāta

PERSONAS DATU AIZSARDZĪBAS POLITIKA

STATŪTI