2017. gada 12. maijā Rīgā jau trešo reizi norisināsies vērienīga reputācijas vadības konference par komunikācijas izaicinājumiem digitālajā laikmetā ReputationTime. Konferencē par viltus ziņu un tā saukto pēcpatiesības ietekmi uz sabiedrību diskutēs dažādi pasaulē atzīti eksperti, politikas veidotāji un komunikācijas profesionāļi. ReputationTime pulcēsies vairāk nekā 250 biznesa līderi, sabiedriskās domas veidotāji, komunikācijas un mārketinga profesionāļi, mediju pārstāvji un studenti no visa reģiona, lai diskutētu par digitālās revolūcijas izaicinājumiem pēcpatiesības (post-truth) pasaulē.
10 pasaules klases eksperti par reputācijas veidošanu digitālajā laikmetā
Konferencē meklēsim atbildes, kā digitālais laikmets ietekmē mūsu reputāciju, kā būt labākiem savā komunikācijā. Galvenās tēmas šogad – melu ziņas un patiesības nozīme, reputācijas riski un kā no tiem izvairīties, kā arī, radošums digitālajā ērā. Par to, kā atpazīst melu ziņas un, kā mums pret tām cīnīties, runās NATO Stratēģiskās komunikācijas izcilības centra direktors Jānis Sārts, pieredzējis žurnālists un Rīgas Stradiņa universitātes docents Edijs Bošs, kā arī pasaulē ietekmīgākā foto konkursa World Press Photo direktors Miša Brunvels (Micha Bruinvels, Nīderlande).
Par digitālajām tehnoloģijām un valstu nākotni uzstāsies bijusī Francijas Digitālās ekonomikas ministre Aksela Lemēra (Axelle Lemaire, Francija), savukārt par korporatīvajām krīzēm un to risinājumiem – sociālo mediju un digitālās transformācijas eksperts Kristofs Žinistī (Christophe Ginisty, Francija) un starptautiskā konsultāciju uzņēmuma FTI Consulting krīžu komunikācijas vadītājs Džordžs Kandons (George Candon, Beļģija).
Savukārt par digitālās nākotnes priekšrocībām, radošuma un inovāciju nozīmi stāstīs Amsterdamas nakts mērs Miriks Milans (Mirik Milan, Nīderlande) un lielākā Ziemeļvalstu un Baltijas valstu reģiona mūzikas festivāla Tallinn Music Week dibinātāja Helēna Sildna (Helen Sildna, Igaunija).
Praktiskas meistarklases par reputācijas veidošanu
Lai iegūtu praktisku pieredzi, varēs apmeklēt ekskluzīvas meistarklases Rīgas Juridiskajā augstskolā. Reputācijas vadības meistarklasi “Kāpēc vadītājiem jārūpējas par reputāciju?” vadīs konferences ReputationTime idejas autors, sociālo mediju un digitālās transformācijas eksperts Kristofs Žinistī. Sabiedrisko attiecību eksperta Jurģa Liepnieka vadībā praktiskā mediju treniņā būs iespēja izzināt kādi faktori ietekmē reputācijas dinamiku, kā mīkstināt neveiksmes un vairot panākumus ar dažādām sabiedrisko attiecību metodēm. Savukārt NATO Stratēģiskās komunikācijas izcilības centra direktors Jānis Sārts vadīs īpašu meistarklasi “Kā izdzīvot pēcpatiesības ērā”.
Par konferenci
Starptautisko konferenci ReputationTime organizē reputācijas vadības kompāniju Lejiņa & Šleiers sadarbībā ar Nordic Reputation Hub – nevalstisko organizāciju, kas dibināta ar mērķi radīt platformu diskusijām par reputācijas nozīmi un izpēti. Konference tiek rīkota arī Parīzē un Briselē.
ReputationTime 2017 atbalstītāji: Nīderlandes Karalistes vēstniecība Latvijā, Konrāda Adenauera fonds, Latvijas Asociācija sabiedrisko attiecību profesionāļiem, Latvijas Komunikācijas asociācija, Latvijas Universitāte, Latvijas Universitātes Absolventu klubs, Rīgas Tūrisma Attīstības Birojs (Live Rīga), Mailigen, Rīgas Juridiskā augstskola, komunikācijas uzņēmums OZOLS IR, Samsung, mācību kompānija TRIVIUMS apmācība, nacionālais laikraksts Diena, nacionālā informācijas aģentūra LETA, Latvijas Sabiedriskie mediji (LSM.lv), Satori.lv.
Papildu informācija: Facebook, Twitter, Instagram, #RepTime2017
Ieva Keviešena ReputationTime projekta vadītāja Mob.tālr.: +371 2610 0083 E-pasts: ieva@lejinasleiers.lv
Comments