Search
  • LASAP

Pētījums: Populārākais televīzijas kanāls pērn – “TV3”

<p>www.nozare.lv</p> <p>Populārākais kanāls 2011. gadā kopumā ir kanāls "TV3", liecina tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūras "TNS Latvia" apkopotā informācija par televīzijas kanālu auditoriju.</p> <p>"TV3" vērošanai 2011. gadā kopumā veltīti 13,6% no visa televīzijas skatīšanās laika. Salīdzinot ar 2010. gada pētījuma datiem, šī kanāla skatīšanās laika daļa palielinājusies par 0,1 procentpunktu.</p> <p>Otrs skatītākais kanāls pērn bija LNT ar 12,7%. Šī kanāla skatīšanās laika daļa gada laikā samazinājusies par 1,3 procentpunktiem.</p> <p>Savukārt trešais populārākais televīzijas kanāls 2011. gadā, kura skatīšanās laika daļa gada laikā palielinājusies visvairāk – par 1,2 procentpunktiem -, ir "Pirmais Baltijas kanāls" (PBK), kura vērošanai tika veltīti 11,3% no televīzijas skatīšanās laika.</p> <p>Topa ceturto vietu tāpat kā pērn ieņem Latvijas Televīzijas 1. kanāls, kura skatīšanās laika daļa kopš 2010.gada palikusi nemainīga – 8,8%. "NTV Mir Latvija" pērn kopumā bija piektais skatītākais televīzijas kanāls ar 5,1% lielu skatīšanās laika daļu.</p> <p>Sestais populārākais televīzijas kanāls 2011. gadā bija "RTR Planeta Baltija", kura vērošanai skatītāji veltījuši 4,5% no kopējā laika, kas ir par 0,2 procentpunktiem mazāk nekā 2010. gadā. Kanāla "3+" skatīšanās laika daļa gada laikā palielinājusies par 0,7 procentpunktiem un kopumā 2011. gadā bija 4,3%, bet Latvijas Televīzijas 7. kanāla auditorija par tikpat samazinājusies un kopumā pērn šī kanāla vērošanai veltīts 4,1% no kopējā televīzijas skatīšanās laika.</p> <p>"TV5 Rīga" 2011. gadā bija devītais populārākais kanāls Latvijā. Tā skatīšanās laika daļa pērn samazinājusies par 0,5 procentpunktiem un kopumā bija 3,9%. Savukārt kanāla "REN Baltija" skatīšanās laika daļa palielinājusies par 0,8 procentpunktiem un kopumā tā vērošanai 2011. gadā veltīti 3,2% no kopējā laika.</p> <p>Pērn nedaudz palielinājušās kanālu "TV6" (par 0,5 procentpunktiem) un "1BM" (par 0,2 procentpunktiem) skatīšanās laika daļas. Kopumā šo kanālu vērošanai veltīti attiecīgi 2,5% un 0,7% no televīzijas skatīšanās laika daļas.</p> <p>Visstraujāk pērn samazinājusies skatīšanās laika daļa citiem televīzijas kanāliem – kopumā to vērošanai 2011. gadā veltīti 22,9% no kopējās skatīšanās laika daļa, kas ir par 5,5 procentpunktiem mazāk nekā 2010. gadā. Par 0,2 procentpunktiem 2011. gadā samazinājies arī video un DVD vērošanai veltītais laiks. Pērn tiem veltīti 2,4%.</p> <p>Laiks, ko viens skatītājs Latvijā pavadījis pie televizora ekrāna 2011. gadā, bija piecas stundas un piecas minūtes vidēji dienā. Salīdzinot ar 2010. gadu, tas samazinājies par piecām minūtēm. Savukārt Igaunijā viens skatītājs pērn televīzijas skatīšanai veltījis piecas stundas un 17 minūtes vidēji dienā, tas ir par divām minūtēm mazāk nekā 2010. gadā. Bet Lietuvā vidējais skatīšanās laiks dienā bija piecas stundas un trīs minūtes vidēji dienā, tas ir par vienu minūti vairāk nekā 2010. gadā.</p> <p>2010. gadā un 2009. gadā populārākais televīzijas kanāls bija LNT. Otrais skatītākais kanāls 2010. gadā bija "TV3", bet trešais – PBK.</p>

© LASAP 2020

Pārpublicējot vai citējot, atsauce uz LASAP obligāta

PERSONAS DATU AIZSARDZĪBAS POLITIKA

STATŪTI