2017. gada 12. maijā Rīgā jau trešo reizi norisināsies vērienīga reputācijas vadības konference par komunikācijas izaicinājumiem digitālajā laikmetā ReputationTime. Tajā pulcēsies vairāk nekā 250 biznesa līderi, sabiedriskās domas veidotāji, komunikācijas un mārketinga profesionāļi, mediju pārstāvji un studenti no visa reģiona, lai diskutētu par digitālās revolūcijas izaicinājumiem pēcpatiesības (post-truth) pasaulē.
Divās dienās 10 pasaules klases ekspertu lekcijas un meistarklases
Konferences organizatore Dagnija Lejiņa: “Digitālās revolūcijas radītās pārmaiņas ir fundamentāli ietekmējušas pasauli mums apkārt. Jautājumu ir vairāk nekā atbilžu – kā mākslīgais intelekts un roboti, sociālie mediji un automatizētie algoritmi, informācijas patēriņa ātrums un aizvien pieaugošs uzmanības deficīts transformē mūsu komunikāciju. Pēdējā laikā īpaši aktualizējies arī jautājums par manipulēšanu ar faktiem sabiedrības viedokļa veidošanā. Par šo un citiem jautājumiem rosināsim diskusijas ar biznesa līderiem, politiķiem un komunikācijas profesionāļiem.”
Konferencē varēs noklausīties desmit pasaules klases ekspertu uzstāšanos, kā arī piedalīties reputācijas vadības meistarklasēs. Par tehnoloģijām un to ietekmi uz komunikāciju diskutēs NATO Stratēģiskās komunikācijas izcilības centra direktors Jānis Sārts (Latvija), žurnālists un moderators ar vairāk nekā 20 gadu pieredzi dažādās organizācijas Edijs Bošs (Latvija), lielākā Ziemeļvalstu un Baltijas valstu reģiona mūzikas festivāla Tallinn Music Week dibinātāja Helēna Sildna (Helen Sildna, Igaunija), kā arī Amsterdamas nakts mērs Miriks Milans (Mirik Milan, Nīderlande) un citi.
Starptautiska meistarklašu programma
Reputācijas vadības meistarklasi “Kāpēc vadītājiem jārūpējas par reputāciju?” vadīs konferences ReputationTime idejas autors, sociālo mediju un digitālās transformācijas eksperts Kristofs Žinistī (Christophe Ginisty, Francija). Sabiedrisko attiecību eksperta Jurģa Liepnieka (Latvija) vadībā praktiskā mediju treniņā būs iespēja izzināt, kādi faktori ietekmē reputācijas dinamiku, kā mīkstināt neveiksmes un vairot panākumus ar dažādām sabiedrisko attiecību metodēm. Savukārt NATO Stratēģiskās komunikācijas izcilības centra direktors Jānis Sārts vadīs īpašu meistarklasi “Kā izdzīvot pēcpatiesības ērā”.
Par konferenci
Starptautisko konferenci ReputationTime organizē reputācijas vadības kompāniju Lejiņa & Šleiers sadarbībā ar Nordic Reputation Hub – nevalstisko organizāciju, kas dibināta ar mērķi radīt platformu diskusijām par reputācijas nozīmi un izpēti. Konference tiek rīkota arī Parīzē un Briselē.
Konferences video arhīva ieraksti angļu valodā pieejami https://goo.gl/BLVN3c, savukārt fotogrāfijas: https://goo.gl/uQGpYy.
Aicinām mediju pārstāvjus akreditēties dalībai konferencē un individuālām interviju iespējām: http://reputationtime.lv/for-media/.
Papildu informācija: Facebook, Twitter, Instagram, #RepTime2017
Papildu informācija: Ieva Keviešena ReputationTime projekta vadītāja Mob. tālr.: +371 2610 0083 E-pasts: ieva@lejinasleiers.lv
Comments