Ir sākusies darbu iesniegšana Starptautiskajā Reklāmas festivālā Golden Hammer, kas šovasar 2. jūnijā, Rīgā, pulcēs reklāmas profesionāļus no daudzām Eiropas valstīm. Golden Hammer festivāls darbus šogad pieņem 14 kategorijās: Film, Print, Outdoor, Radio, Digital and Mobile, Design and Branding, Media, Direct, Promo & Activation, Campaigns, PR, Craft, Content and Entertainment un Social.
Festivāls tradicionāli sastāv no divām daļām – konkursa, kurā jau 18. gadu par Golden Hammer godalgām spēkosies reklāmas, mediju un PR speciālisti, un konferences, kurā ar savām zināšanām par aktuālo un nozīmīgo nozarē dalīsies ārvalstu reklāmas un komunikācijas eksperti.
Konkursam iesniegtos darbus vērtēs žūrija, kurā īpaši aicināti starptautiski pazīstami un atzīti reklāmas un komunikācijas profesionāļi no vairākām valstīm. Kā ierasts, Golden Hammer starptautiskā žūrija finālistu sarakstu veido tiešsaistē jau maija sākumā, savukārt no 31. maija līdz 1. jūnijam, žūrijas locekļi, klātienē, Rīgā, lems kuras reklāmas un kampaņas šogad saņems Golden Hammer godalgas.
Golden Hammer pirmais darbu iesniegšanas termiņš ir 23. aprīlis, taču darbus būs iespējams iesniegt līdz pat 7. maijam, bet jau par lielāku dalības maksu. Līdz 15. martam, izmantojot atlaižu kodu EARLYBIRDS2017, darbus iespējams iesniegt ar atlaidi 25% apmērā.
Festivālā aicināti piedalīties visi, kas saistīti ar reklāmas vai mārketinga komunikāciju jomu: aģentūras, dizaina un reklāmas radītāji, reklāmdevēji, mediji, kā arī citi sadarbības partneri, kas bijuši iesaistīti reklāmas tapšanā.
Santa Sakne, Projektu vadītāja santa.sakne@goldenhammer.eu T: 67320437
Comments