Search
  • LASAP

Starptautiskais reklāmas festivāls Golden Hammer uzsāk darbu pieņemšanu

Sākusies darbu iesniegšana Starptautiskajā Reklāmas festivālā Golden Hammer, kas šovasar 3. jūnijā, Jūrmalā pulcēs reklāmas profesionāļus no daudzām Eiropas valstīm.

Festivāls tradicionāli sastāv no divām daļām – konkursa, kurā jau 17. gadu par Golden Hammer godalgām cīnīsies reklāmas, mediju un PR speciālisti, un konferences, kurā uzstāsies ārvalstu reklāmas un komunikācijas eksperti, stāstot par aktuālo un nozīmīgo nozarē.

Konkursam iesniegtos darbus vērtēs žūrija, kurā īpaši aicināti starptautiski pazīstami un atzīti reklāmas un komunikācijas profesionāļi no 17 valstīm. Arī šogad Golden Hammer žūrija finālistu sarakstu veidos tiešsaistē jau maija sākumā, bet no 1. līdz 2. jūnijam, žūrijas locekļi, Jūrmalā, klātienē lems kuras reklāmas un kampaņas šogad saņems Golden Hammer godalgas.

Golden Hammer pirmais darbu iesniegšanas termiņš – 15. aprīlis, taču darbus būs iespējams iesniegt līdz 22. aprīlīm, bet jau par lielāku dalības maksu.

Festivālā aicināti piedalīties visi, kas saistīti ar reklāmas vai mārketinga komunikāciju jomu – aģentūras, dizaina un reklāmas radītāji, reklāmdevēji, mediji, kā arī citi sadarbības partneri, kas bijuši iesaistīti reklāmas tapšanā.

2016. gada Golden Hammer žūrija:

Matt Ryan, neatkarīgais radošais direktors un mentors, Lielbritānija Folker Wrage, Havas Worldwide, galvenais radošais direktirs, Šveice Michael Preuss, Preuss und Preuss radošais direktors un dibinātājs, Vācija Ulrich Proeschel, TBWA/Worldwide, globālā biznesa attīstītājs, Vācija Hilary Jeffrey, PHD EMEA, prezidente, Lielbritānija Muggie Ramadani, Bold Copenhagen, radošais direktors un partneris, Dānija Voldemārs Dūdums, neatkarīgais radošais direktors, Latvija Desiré Engström, Åkestam Holst, tekstu autore, Zviedrija Aive Hiiepuu, PRConcept, vadītāja un partnere, Igaunija Peter Michalka, MUW Saatchi & Saatchi, nodaļas radošais direktors, Slovākija Rimantas Stanevičius, Milk, radošais direktors, Lietuva Cathrine Movold, Making Waves, Experience Design nodaļas direktore, Norvēģija Nicolas Zeuss, Landor Moscow, dizaina direktors, Krievija Renos Demetriou, Creative Club Cyprus dibinātājs un Conversion Pros direktors, Kipra Alexander Ustenko, 180 Public Relations & Public Affairs, direktors, Ukraina Eugen Suman, Kubis Interactive, radošais direktors, Rumānija Antero Jokinen, 358 Helsinki, radošais direktors un dibinātājs, Somija Dmitry Tarnovsky, Mindshare, jauno mediju inovāciju direktors, Krievija Jonas Dahlquist, Starcom Worldwide, direktors, Zviedrija Vince Pataky, JWT Hungary digitālās nodaļas vadītājs, Ungārija Denis van Leeuwen, Carat Amsterdam, galvenais stratēģis, Nīderlande Christina Forsgård, Netprofile, valdes locekle un partnere, Somija

Festivāla žūrija tiks papildināta.

Informācija par konkursa kategorijām un plašāk par festivālu: www.goldenhammer.eu Santa Sakne, Projektu vadītāja santa.sakne@goldenhammer.eu T: 67320438 M: 26326497

#konferences #GoldenHammer #komunikācija #festivāls #reklāmas #medijuunPRspeciālisti #konkurss

© LASAP 2020

Pārpublicējot vai citējot, atsauce uz LASAP obligāta

PERSONAS DATU AIZSARDZĪBAS POLITIKA

STATŪTI