LASAP 2013.gada 31.janvārī plkst. 17:30 Valsts Administrācijas skolas telpās, Raiņa bulvārī 4 (4.stāvā), rīko Labās prakses pēcpusdienu „Interneta mediju statistikas mērījumi”. Brīdī, kad mediju tirgū būtisku lomu ieņēmis internets, interneta mediju vidū cīņa par auditoriju kļūst arvien sīvāka un metodes, kā palielināt sava medija statistiku – arvien dažādākas. Līdz ar to arvien lielāku lomu ieņem neatkarīgās trešās puses mērījumi.
Pasākuma plāns: 17:30 Kaspars Driķis, Gemius Latvia vadītājs „Interneta auditorijas mērījumu loma interneta laikmetā” 18:30 Rinalds Āriņš, GoAffiliate partnermārketinga tīkla vadītājs un Google Analytics eksperts “Kā noteikt PR kampaņu atdevi ar Google Analytics”
Kaspars Driķis savā prezentācijā skaidros nepieciešamību pēc trešās puses statistikas mērījumiem – kam tas nepieciešams un kas un kā šos datus izmanto. Tāpat Kaspars prezentēs, kā Gemius aprēķina interneta auditorijas skaitu laikmetā, kad viens lietotājs internetam pieslēdzas no vairākām ierīcēm (datora, telefona, planšetdatora). Tiks skaidrots arī tas, kā tiek ievākti interneta auditorijas sociāldemogrāfiskie dati un kā starp daudzajiem interneta medijiem atrast sev vēlamo auditoriju, tāpat arī tiks minētas biežāk pieļautās kļūdas izmantojot un interpretējot datus.
Rinalds Āriņš iepazīstinās klātesošos, kā bezmaksas Google Analytics rīku pielietot PR un komunikācijas aktivitāšu mērīšanai. Lektors apskatīs, kā pareizi notagot sabiedrisko attiecību offline un online kampaņas, kā definēt kampaņu mērķus un kuriem analīzes rādītājiem jāpievērš pastiprinātu nozīmi. LASAP biedriem viss bez maksas, bet nebiedriem 20 LVL. Papildu informācija, rakstot jautājumus uz e-pastu lasap@lasap.lv vai FB grupā.
Labās prakses pēcpusdiena notiek ar Valsts administrācijas skolas atbalstu.
Komentar