top of page

Marketing Shake atgriežas atgriežas ar jaudīgu programmu un ekskluzīvām meistarklasēm

  • Writer: LASAP
    LASAP
  • 20. maijs
  • Lasīts 3 min

Baltijā lielākais mārketinga un komunikācijas festivāls Marketing Shake atgriežas ar jaunām idejām un praktiskiem ieteikumiem, kā atvieglot un optimizēt mūsu ikdienu. Tiekamies jau 22. maijā, mākslas un izklaides centrā Zuzeum, kur vienkopus tiksies vietējie un starptautiskie nozares eksperti un entuziasti, lai kopīgi radītu vērtīgus mārketinga stāstus un pārrakstītu tā nodaļas, vakaru noslēdzot ar ekskluzīvo Cannes Lions labāko reklāmu seansu.

 

Jau astoto gadu Marketing Shake ir vieta, kur satiekas jaunie un pieredzējušie profesionāļi, lai pirmie uzzinātu par aktuālākajām tendencēm, piedalītos lekcijās un meistarklasēs un iedvesmotos cits no cita. Šoreiz festivāla galvenā vadlīnija ir sižeti, kas veido nebeidzamo mārketinga stāstu. Skatītājus un klausītājus sagaida izaicinošas pārdomas un elementāri risinājumi par tādām tēmām kā komunikācija, radošums, tehnoloģijas, algoritmi un, protams, mākslīgais intelekts.


Mārketinga tendences nāk un iet, taču uzticami, datos balstīti lēmumi ir digitālais zelts,” atgādina Zanda Šķēle, pasākuma organizatore un WE ARE VERY mārketinga un notikumu aģentūras vadītāja. Viņa norāda, ka dati tiek izmantoti, lai izprastu patērētāju vajadzības un paradumus, tādā veidā radot objektīvus lēmumus un personalizētu saturu. “Pasākumā apskatīsim ne tikai aisberga redzamo daļu un to, kā orientēties informācijas pārbagātībā, bet arī pētīsim, uzdosim jautājumus un diskutēsim.” Paralēli lekcijām dalībniekiem būs iespēja piedalīties dažādās meistarklasēs un diskusijās, dibināt jaunus kontaktus un vienkopus satikt lektorus no Latvijas, Igaunijas, Lielbritānijas, Čehijas un Francijas.


Īsi, atmiņā paliekoši videoklipi turpina svinēt savu uzvaras gājienu un ir neatņemama digitālā mārketinga sastāvdaļa. Par laba video pamatelementiem un to, kā noturēt uzmanību TikTok paaudzes laikmetā padomos dalīsies David Duc (ShortPRO) no Čehijas. Savukārt Paper Plane Labs dibinātājs Nathan Littleton (Lielbritānija) tēmu apskatīs no biznesa attīstības viedokļa, iepazīstinot ar The You Moment fenomenu jeb vienkāršām stratēģijām kā vienmēr palikt prātā un izcelties starp konkurentiem.

E-komercija un eksports ir mūsdienu uzņēmējdarbības pamatā un ietekmē pircēju paradumus. Kopā ar Jēkabu Dambergu apskatīsim un analizēsim 2025. gada stratēģijas tirgus izaugsmei. Jēkabs ir Google digitālās attīstības vadītājs Baltijas valstīs, pārstāvot starptautisko kompāniju, kas palīdzējusi tūkstošiem partneru optimizēt savus reklāmas resursus tiešsaistē. 

Storytelling jeb stāstu stāstīšana mēdz būt svarīgāka par pašiem faktiem un kritisko domāšanu. Taču ko patiesībā vēlas dzirdēt auditorija un kā uz to reaģēt mums, medijiem un sabiedrisko attiecību speciālistiem? Savā 20 gadu pieredzē dalīsies Inga Sprinģe, Re:Baltica līdzdibinātāja un viena no pazīstamākajām pētnieciskās žurnālistikas pārstāvēm Latvijā. Uzreiz pēc lekcijas Inga aicinās uz atvērto diskusiju par burbuļiem un tiltiem dažādas informācijas telpas savienošanā. Sarunā piedalīsies arī tādi eksperti kā Mārtiņš Eihmanis, Diāna Silarāja, Ivars Svilāns un Zane Kaktiņa.

Kā pielāgoties laikmetam, kurā algoritms un mākslīgais intelekts (MI) kļust par tavu klientu? Kas ir MI aģenti un kā tos izmantot savā labā? Frederic Cavaza ir digitālā mārketinga un inovāciju guru no Francijas un jau 25 gadus palīdz vadošajiem zīmoliem digitālajā transformācijā. Sesijas laikā Frederic aplūkos ģeneratīvā MI riskus un iespējas, sniedzot ieskatu nākotnes robotu tehnoloģijās. Tikmēr Marju Sokman (Bespoke Marketing, Igaunija) tēmu apskatīs no radošās perspektīvas, daloties ar reāliem piemēriem, kā zīmoliem optimizēt MI satura veidošanā un organiskajā izaugsmē.

Zigurds Zaķis ir viens no pieredzējošākajiem komunikācijas un zīmolu stratēģiem Latvijā, kurš Marketing Shake dalībniekiem piedāvās stratēģiskās komunikācijas meistarklasi. Kā šis, svarīgākais mārketinga instruments var veicināt izmaiņas sabiedrībā, nozarē vai pat valstiskā mērogā? Par to un vēl vairāk interaktīvā lekcijā stāstīs Dzeltenās Zemūdenes dibinātājs. Uz skatuves kāpes arī tādi jomas eksperti kā Linda Ezera, Oskars Rozenbergs, Vladislava Romanova, Kristaps Pētersons, Ieva Bauma, Maija Milbrete un Kerstin Kessu Raidma.

Pasākuma gaisotni interesantāku padarīs slepenais moderators, taču par muzikālo pavadījumu visas dienas garumā rūpēsies RADIO TEV DJ Toms Polakens. Noslēgumā uz lielajiem ekrāniem tiks demonstrētas pasaules līmeņa labāko reklāmu avantgards sadarbībā ar Cannes Lions. Vairāk par festivāla norisi, īpašajiem viesiem un biļetēm uzzini Marketing Shake 2025. Uz tikšanos!

WE ARE VERY ir notikumu un mārketinga aģentūra. Ilggadējā pieredze mārketinga projektu un pasākumu organizēšanā palīdz uzņēmumiem sasniegt vairāk. Mēs esam mierā tikai ar pasākumu, kas ir kļuvis par Notikumu. Par Notikumu jums un tiem, kas jums ir svarīgi.


Projekta organizators: WE ARE VERY Festivāla draugi: Mākslas Centrs Zuzeum, Cannes Lions, Izdevniecība Santa, Es Mīlu Kafiju, Magnum, Fiteg2, Mežpils Alus, Baltais, BALTS Paper Goods, Preimmu, Hyundai Preses materiālu sagatavoja:

Zanda Šķēle

esmu ļoti producente

+371 26063286

Komentarze


bottom of page