Otrdien, 2022. gada 18. oktobrī plkst. 14.00 līdz 16.30 Latvijas Reklāmas asociācija aicina ikvienu interesentu uz bezmaksas tiešsaistes semināru "Reklāma influenceru kanālā". Semināram būs iespēja sekot līdzi Latvijas Reklāmas asociācijas Facebook lapā, portālos kasjauns.lv un TVNET, bet vēlāk ieraksts būs pieejams portālā cetri.lv, LRA YouTube kanālā un LinkedIn profilā. Semināru vadīs Latvijas Reklāmas asociācijas vadītāja Baiba Liepiņa.
Seminārs paredzēts ikvienam reklāmas, sabiedrisko attiecību un digitālās komunikācijas profesionālim, influenceriem un topošajiem komunikācijas profesionāļiem.
Tiešsaistes semināra programma:
14.00 -14.20
“Sociālo tīklu tendences influenceru mārketingā”,
Annemarī Šperliņa, Radoši digitālās aģentūras Armadillo izpilddirektore.
“Tendences pasaulē un pie mums”, Elīna Jermoloviča, projektu vadītāja, Publicis Latvia un Baiba Kauliņa, Ietekmes un satura virziena vadītāja Latvijā, Publicis Groupe.
14.20 -15.10
“No hobija līdz konkurētspējīgam biznesam? Pieredze, šķēršļi un ieteikumi”, Madara Raabe, influencere.
“Sadarbību veidošana no pavisam jauna influencera skatupunkta”, Jushkapadrushka, digitālā satura autore.
“Pašizaugsmes ceļš”, Līga Vancāne, Sanitex Retail mārketinga speciāliste, un Irina Cvetkova, Sanitex projektu vadītāja.
“Stockmann pieredze”, Ilona Cera, Stockmann mārketinga vadītāja.
“Influenceru komunikācija - daļa no mediju plāna”, Mārtiņš Zaķis, Mediacom Latvia digitālās nodaļas vadītājs.
“Mediju un influenceru mijiedarbības pieredze", Guntars Traubergs, EHR mediju grupas līdzīpašnieks un attīstības vadītājs.
15.10 – 15.30
“Atbildība. Interpretācijas”, Baiba Vītoliņa, Patērētāju tiesību aizsardzības centra vadītāja.
“Darījumu dokumentācijas izvēles iespējas”, Inese Roze, Radoši digitālās aģentūras Armadillo galvenā grāmatvede.
15.30 – 16.10 Diskusija par reklāmas influencera kanālā biznesa ilgtspēju. Visi dalībnieki.
16.10 – 16.30 Jautājumi un atbildes.
Comments