top of page
Search
  • Writer's pictureLASAP

Franču zīmolvedības leģenda uzstāsies konferencē ReputationTime

Franču luksusa preču zīmolu attīstītājs, beznodokļu jeb Duty-Free veikalu koncepta pionieris, bijušais korporācijas L’Oreal viceprezidents un ilggadējais Luxury departamenta vadītājs, biznesa konsultants un lektors Roberts Salmons (Robert Salmon, Francija) ar savu vienīgo lekciju Baltijā 13. maijā uzstāsies reputācijas vadības konferencē ReputationTime.

Zīmolvedības eksperts un elegances dzīvesstila neatlaidīgais vēstnesis 40 gadu laikā iekarojis 140 valstu tirgus tādiem ikoniskiem zīmoliem kā L’Oreal, Giorgio Armani, Lancome, Vichy, Biotherm u.c. Savas karjeras laikā ceļojumos pieveicis 12 miljonus kilometru, šo ceļojumu laikā radot pirmo beznodokļu jeb Duty-Free veikalu idejas konceptu lidostās. Tieši Roberts Salmons bija tas, kurš pieņēma lēmumu izmantot talantīgo aktrisi Izabellu Roselīni kā zīmola Lancome globālo reklāmas kampaņu seju.

“Izveidot zīmolu un attīstīt tā tēlu ir ļoti sarežģīti. Tik daudzām lietām ir nozīme, tik daudz kas ir svarīgs – nav daudz tādu cilvēku, kuri māk radīt luksusa zīmolus. Ir nepieciešamas daudzas sastāvdaļas, lai notiktu maģiskais. Franči to māk ļoti labi, itāļi ir diezgan labi, taču viņi nespēj radīt ilgtermiņa zīmolus, savukārt amerikāņi vienmēr vēlas visu lielāku, ātrāku, spožāku. Luksusa preču un plaša patēriņa preču tirgi ir ļoti atšķirīgi. Ja jūs vēlaties pārdot ļoti daudz, jums ir jābūt gataviem riskēt un zaudēt sava zīmola tēla maģiju,” stāsta Roberts Salmons. Interviju ar Robertu lasiet ReputationTime blogā.

Konferences ReputationTime programma

Starptautiskā reputācijas vadības konference ReputationTime piektdien, 13.maijā Rīgā norisināsies jau otro reizi un tās uzmanības lokā – komunikācijas izaicinājumi digitālajā laikmetā. Konferencē par reputācijas un līderības izaicinājumiem diskutēs konsultants, vairāku grāmatu autors, bijušais korporācijas L’Oréal viceprezidents Roberts Salmons (Robert Salmon, Francija), globālās sabiedrisko attiecību aģentūras Ketchum partneris Rods Kārtraits (Rod Cartwright, Lielbritānija), bijušais Skype vadītājs, uzņēmuma Teleport dibinātājs Stens Tamkivi (Sten Tamkivi, Igaunija), pasaules labāko neatkarīgo žurnālu abonēšanas servisa Stack vadītājs Stīvens Vatsons (Steven Watson, Lielbritānija), kurš pirms Stack izveidošanas kā redaktors strādāja ar zīmoliem Google, PlayStation un easyJet. Tāpat uzstāsies RB Rail kopuzņēmuma valdes priekšsēdētāja Baiba A. Rubesa (Latvija), kas ieguvusi plašu pieredzi, strādājot naftas un gāzes produktu, automobiļu, telekomunikāciju nozarēs, kā arī fotogrāfs, sabiedriskais aktīvists un filantrops Mitja Aleškovskijs (Mitya Aleshkovskiy, Krievija), kurš izveidojis Krievijā lielāko labdarības un brīvprātīgo fondu Нужна Помощь un citi.

Par konferenci ReputationTime

Konferenci sadarbībā ar reputācijas vadības kompāniju “Lejiņa & Šleiers” organizē Ziemeļeiropas Reputācijas institūts (Nordic Reputation Institute) – nevalstiska organizācija, kas dibināta ar mērķi radīt platformu diskusijām par reputācijas nozīmi un izpēti.

Konferences oficiālā banka – Rietumu Banka, tehnoloģiju partneris – Lattelecom televīzija. Konferences partneri: komunikācijas uzņēmums OZOLS IR, Stockholm School of Economics in Riga, LIVE RĪGA, AirBaltic, Konrad Adenauer Stiftung, MAILIGEN, Pernod Ricard Latvia, Coffee Inn, SAMSUNG, Benji Knewman, Ir Nauda, radio Baltkom, fotoaģentūra F64, Latvijas Sabiedriskie mediji (LSM.lv), Satori.lv, GatewayBaltic, Latvijas Asociācija sabiedrisko attiecību profesionāļiem (LASAP), Latvijas Sabiedrisko attiecību kompāniju asociācija (LSAKA), Kursors.lv, žurnāls FHM un Biznesam.lv.

0 comments
bottom of page