top of page
Search
  • Writer's pictureLASAP

Izziņota Festivāla Golden Hammer programma


17. Starptautiskais reklāmas festivāls Golden Hammer notiks 3. jūnijā Jūrmalā ar nozares vadošo reklāmas un komunikācijas aģentūru vadītāju lekcijām par nozares iespējām un izaicinājumiem. Festivāls vakarā noslēgsies ar apbalvošanas pasākumu.

Konference šogad notiks viesnīcā Hotel Jūrmala SPA no pulksten 10.00 līdz 17.00. Kā ierasts, konference notiks angļu valodā bez tulkojuma. Ar iedvesmojošām runām Konferencē uzstāsies Festivāla žūrijas locekļi: Folkers Vrāge (Folker Wrage), Havas Worldwide, galvenais radošais direktors, Šveice; Mihaels Prois (Michael Preuss), Preuss und Preuss radošais direktors un dibinātājs, Vācija; Hilarija Džefrija (Hilary Jeffrey), PHD EMEA, prezidente, Lielbritānija; Kerija Finča (Kerry Finch), FinchFactor, direktore un dibinātāja, Nīderlande; Ulrihs Prošels (Ulrich Proeschel), TBWA/Worldwide, globālā biznesa attīstītājs, Vācija; Kristina Forsgarda (Christina Forsgård), Netprofile, valdes locekle un partnere, Somija, kā arī Tomas Nemura (Tomas Nemura), The Chocolate, direktors, Lietuva, Irina Šmita (Irina Shmidt), Deza Graphic Design Studio, Dizaina direktore,  Krievija un Jekaterina Saburova (Ekaterina Saburova), Deza Graphic Design Studio, projektu direktore, Krievija.

Sekojot pagājušajā gadā uzsāktajai tradīcijai, konference noslēgsies ar vienu no gaidītākajām festivāla notikumiem – iepazīšanās ar konkursa finālistu darbiem, kuriem vakara izskaņā Apbalvošanas pasākumā tiks pasniegtas Golden Hammer godalgas. Apbalvošanas pasākums šogad notiks svinīgu vakariņu formātā Restorānā Laivas. Tur Golden Hammer balvu pasniegšanai rūpīgi sekos līdzi vakara vadītājs Jānis Holšteins, plašākai publikai pazīstams ar skatuves vārdu Goran Gora.

Šī ir lieliska iespēja reklāmas, sabiedrisko attiecību, komunikācijas lietpratējiem un studentiem gūt iedvesmu, pieredzi, iepazīties ar festivāla dalībniekiem un žūrijas locekļiem – 24 profesionāļiem no 16 valstīm. Tradīcijām bagātais reklāmas festivāls Golden Hammer kļuvis par reģiona nozīmīgu starptautisko festivālu, kurā tiek izcelti un apbalvoti iepriekšējā gada labākie darbi reklāmas un komunkācijas jomā. Festivāla konkursa darbos īpaši tiek meklētas radošas idejas un oriģinalitāte, kas aizrauj tās skatītāju un dod būtisku pienesumu zīmola vērtībai.

Iepazīties ar konferences programmu un iegādāties biļetes iespējams Festivāla mājaslapā www.goldenhammer.eu

0 comments
bottom of page