top of page
Search
  • Writer's pictureLASAP

„Komunikācijas trešdienas”: Par komunikācijas stratēģijas sagatavošanu

Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kamera, Latvijas Asociācija sabiedrisko attiecību profesionāļiem un ziņu aģentūra LETA aicina Jūs trešdien, 21.novembrī, plkst. 15.00 LTRK namā (K.Valdemāra ielā 35) uz semināru ciklā “Komunikācijas trešdienas”, kurā uzņēmumu un mārketinga vadītājiem šoreiz par komunikācijas stratēģijas sagatavošanu.

Ikviens bizness – mazs vai liels – ikdienā investē resursus korporatīvās komunikācijas aktivitātēs, lai veicinātu uzņēmuma tēlu, reputāciju, vai komunicētu ar ārējām un iekšējām mērķauditorijām. Uzņēmuma komunikācijas stratēģija ir rīks, kas piedāvā fokusu un virzienu uzņēmuma komunikācijai, lai tā būtu efektīva un atbilstu uzņēmuma stratēģiskajiem mērķiem. Šajā seminārā lūgsim ekspertus dalīties pieredzē par to kādi ir būtiskākie jautājumi, kas ir jāapsver ikvienam uzņēmējam un komunikācijas speciālistam, izstrādājot uzņēmuma komunikācijas stratēģiju.

Programmā: Kas ir zīmola komunikācija un ko sagaida klienti? Kādi ir izaicinājumi efektīvas komunikācijas stratēģijas izstrādei un kā tos risināt? Jautājumi, uz ko jāatbild efektīvai komunikācijas stratēģijai? Par pievienotās vērtības radīšanu zīmola/uzņēmuma komunikācijā.

Eksperti: Antra Laumane, Business Situation Management vadītāja, biznesa attīstības konsultante Aigars Runģis, Valmiermuižas alus darītavas saimnieks

Darba kārtība: 14.45 – 15.00 – ierašanās un pēcpusdienas kafija 15.00 – 16.30 – ievadvārdi, ekspertu prezentācijas 16.30 – 17.30 – jautājumi & atbildes, diskusijas

0 comments
bottom of page