top of page
Search
  • Writer's pictureLASAP

Uzaicinājums uz trešo interneta mārketinga un sociālo mediju konfetenci Digital 2013

17. aprīlī Rīgā jau trešo reizi norisināsies starptautiska Interneta mārketinga un sociālo mediju konference DIGITAL 2013. Tajā vērtēs plašu nozarē aktuālo tēmu klāstu – krīzes komunikāciju un pieļauto kļūdu labošanu sociālajos medijos, jaunās paaudzes tīmekļa statistiku, jaunākajiem patērētāju uzvedības mērījumiem un jaunajām tendencēm, kā arī zīmolu gatavību jaunajām tehnoloģijām.

“Atšķirībā no iepriekšējā, DIGITAL 2012 – šogad tajā būs seši pieredzējuši ārzemju eksperti,” sola Artūrs Mednis, sociālo mediju aģentūras Inspired Digital vadītājs. Tāpat kā pērn vismaz desmit uzņēmumi dalīsies savā sociālo tīklu un Interneta mārketinga pieredzē Latvijā.

Par tendencēm digitālās reklāmas tirgū konferencē runās aģentūras Crimtan (Lielbritānija) rīkotājdirektors Pols Gods (Paul Goad), kurš uzskatāms par vienu no interneta reklāmas aizsācējiem. No divu interneta vietņu portfeļa viņš savulaik izveidoja vienu no Eiropā lielākajiem sporta tīkliem ar 14 interneta vietnēm un vairāk nekā trīs miljoniem unikālo lietotāju.

Konferences noslēguma prezentāciju Uzmanību – sociālie mediji kļūdījušies! skaļi piesaka Džozefs Vito Deluka (Joseph Vito DeLuca), no SponsorPay (Vācija/ASV) Viņš plāno analizēt raksturīgākās kļūdas sociālo mediju mārketingā un sniegt ieteikumus par to, kā tās labot.

Fokusā zīmolu audiovizuālā un krīzes komunikācija sociālajos medijos Artūrs Mednis: „Runa vairs nav par to, lietot vai nelietot sociālos medijus, izmantot vai neizmantot Interneta sniegtas iespējas sava zīmola, pakalpojuma vai produkta popularizēšanai un komunikācijai ar sabiedrību. 2013. ir gads, kad mēs vairāk kā iepriekš sākam runāt par sīkākām sociālo mediju komunikācijas kategorijām, piemēram, par zīmolu audiovizuālās komunikācijas nozīmi un krīzes komunikāciju sociālajos medijos. Tāpēc ari DIGITAL 2013 mēs vairs nerunājam par tādām tēmām, par ko ir gana daudz runāts jau iepriekš citās konferencēs gan pagājušajā gadā, gan senāk, bet gan fokusējamies uz to, kas ir aktuāls šogad, vai kļūs aktuāls nākošgad.” Un viena no šādām aktualitātēm ir zīmolu krīzes komunikācija sociālajos medijos, par ko DIGITAL 2013 ietvaros būs atsevišķa prezentācija un stundu garš diskusiju panelis ar piecu Latvijas uzņēmumu piedalīšanos un – stāstu analīze (case study). Bez tam – Pecha Kucha formātā konferencē varēs iepazīt vēl piecu uzņēmumu zīmolu pieredzi Latvijā Internetā un sociālajos tīklos.

Uz konferenci DIGITAL 2013 uzņēmumu vadītājus, mārketinga un komunikācijas speciālistus un citus interesentus aicina sociālo mediju aģentūra Inspired Digital. Pasākumu, kurš norisināsies viesnīcā Maritim Park Hotel Riga, atbalsta Crimtan, TVNET un Swedbank.

Tuvāk iepazīties ar konferences programmu, tās lektoriem un pieteikties dalībai ir iespējams mājas lapā www.digital2013.lv (twitter: #digital2013). Konferences organizēšana atkārtoti uzticēta BIG event.

Kontaktpersona medijiem: Raimonds Ločmelis, sabiedrisko attiecību konsultants (raimonds.locmelis@gmail.com, +371 29287877)

0 comments
bottom of page