Search
  • LASAP

Darbu uzsāk “Riddle PR” – aģentūra ar dziļu izpratni par digitālajiem risinājumiem un komuni

Latvijas tirgū darbu uzsākusi sabiedrisko attiecību aģentūra “Riddle PR”, kas piedāvā uzņēmumiem ne tikai tradicionālos sabiedrisko attiecību pakalpojumus, bet arī ekspertīzi digitālā dialoga veidošanā. Aģentūra izveidota, attīstoties digitālās aģentūras “Riddle Digital” darbībai un reaģējot uz tās klientu pieprasījumu pēc kvalitatīviem sabiedrisko attiecību pakalpojumiem. Aģentūru izveidojuši divi LASAP biedri – Māris Antons un Kristīne Rasnača.

</p> <p style="text-align: justify;">“Riddle PR” un “Riddle Digital” ir atsevišķi uzņēmumi, kas ikdienā darbosies neatkarīgi viens no otra, vienlaikus sadarbojoties gadījumos, kad to klientiem būs nepieciešami integrēti sabiedrisko attiecību un digitālās komunikācijas risinājumi, tādā veidā nodrošinot saviem klientiem labāku pakalpojumu kvalitāti un kvalitatīvāku gala rezultātu.</p> <p style="text-align: justify;">"Ikdienas darbā bieži izjūtam, ka digitālo risinājumu izstrāde un tos atbalstošā komunikācija (tostarp arī komunikācija uzņēmumu sociālo tīklu profilos), lai arī ir cieši saistītas, tomēr prasa dažādu speciālistu iesaisti. Tāpēc sabiedrisko attiecību aģentūras veidošana šobrīd bija ļoti pārdomāts un loģisks solis, uz kuru gājām jau no 2014. gada sākuma. Turpmāk uzdevumi, kas vairāk ir saistīti tieši ar komunikāciju, nevis digitālo risinājumu izstrādi, tiks uzticēti “Riddle PR” komandai, lai nodrošinātu augstāku komunikācijas kvalitāti. To noteikti novērtēs arī mūsu klienti, kuri turpmāk saņems vēl labākus pakalpojumus," tā jaunās aģentūras izveidi komentē “Riddle Digital” pārstāvis Māris Antons.</p> <p>Tādējādi viens no “Riddle PR” mērķiem ir aizpildīt šobrīd salīdzinoši tukšo tirgus nišu – profesionāla sabiedrisko attiecību aģentūra ar dziļu izpratni par digitālajiem risinājumiem un komunikāciju.</p> <p style="text-align: justify;">Papildus kvalitatīta digitālā dialoga nodrošināšanai aģentūra piedāvā saviem klientiem pilnu sabiedrisko attiecību pakalpojumu klāstu – sabiedrisko attiecību un integrētā mārketinga kampaņu izstrādi un vadību, mediju attiecības, pasākumu organizēšanu dažādām mērķa grupām, krīzes komunikācijas vadību, kā arī iekšējās komunikācijas stratēģisko plānošanu un īstenošanu.</p> <p style="text-align: justify;">“21. gadsimts līdz ar tehnoloģisko progresu ir mainījis arī cilvēku savstarpējās saziņas un informācijas apmaiņas paradumus. Lai arī digitālā komunikācija vairs nav jauns fenomens un ikviens uzņēmums izprot tās nepieciešamību, nereti tā joprojām notiek kā taustoties tumsā. Mūsu mērķis ir “ieslēgt gaismu” – palīdzēt uzņēmumiem satikties ar saviem klientiem digitālajā vidē un atrast tajā kopīgu valodu. Vienlaikus uzskatu, ka ikvienam uzņēmumam ir aktīvi jāstrādā pie sava tēla veidošanas arī ārpus sociālo mediju vides, bet te bez tradicionālajiem komunikācijas līdzekļiem neiztikt. Un neaizmirsīsim par vēl vienu svarīgu komunikācijas sastāvdaļu – darbiniekiem. Nereti uzņēmumi visus spēkus pieliek attiecību veidošanai ar saviem klientiem, aizmirstot, ka visupirms ir nepieciešams izveidot kvalitatīvas ilgtermiņa attiecības ar pašu darbiniekiem. “Riddle PR” darbinieku pieredze spēj palīdzēt uzņēmumam veiksmīgi un saskaņoti darboties visās šajās sfērās,” saka aģentūras vadītāja Kristīne Rasnača.</p> <p style="text-align: justify;">Viņa sabiedrisko attiecību nozarē darbojas jau septiņus gadus un savu plašo profesionālo pieredzi guvusi, vadot visdažādāko nozaru, tostarp starptautiskā līmeņa projektus aģentūrā “P.R.A.E. Sabiedriskās attiecības”, bet vēlāk nodrošinot AS “GE Money Bank” iekšējo un ārējo komunikāciju vadību. Kristīnes Rasnačas pirmie uzdevumi vadītājas amatā būs sadarbības nostiprināšana ar esošajiem un jaunajiem klientiem, kā arī komandas veidošana, lai palielinātu tās kapacitāti un profesionālās iespējas.</p> <p style="text-align: justify;">Pašlaik aģentūras komandu veido 3 darbinieki un jau uzsākts aktīvs darbs ar pirmajiem klientiem. Uzņēmums plāno savu darbību attīstīt pakāpeniski, pierādot savu profesionalitāti ar darbiem, nevis vārdiem, ar laiku piesaistot savai komandai jaunus jomas speciālistus un nostiprinot savas pozīcijas tirgū.</p> <p><br />Par mums</p> <p style="text-align: justify;">“Riddle Digital” ir digitālā aģentūra, kas Latvijas tirgū sāka darboties 2013. gada 15.maijā ar mērķi digitālās aģentūras funkcijas padarīt plašākas nekā tas līdz šim bijis ierasts. Uzņēmums nodrošina klientiem pilnu digitālo pakalpojumu klāstu no dizaina (sociālo tīklu aplikācijas un to API, mobilās aplikācijas, mājaslapas u.tml.) līdz risinājumiem un komunikācijai.</p> <p style="text-align: justify;">“Riddle PR” ir pilna servisa sabiedrisko attiecību aģentūra, kas dibināta 2014.gada 30.maijā. Uzņēmums darbojas trīs galvenajos vizienos – ārējās komunikācijas pakalpojumu sniegšana (mediju attiecības, kampaņu stratēģiskā plānošana un īstenošana, krīzes komunikācijas vadība, pasākumu organizēšana u.tml.), konsultēšana iekšējās komunikācijas pilnveidošanas jautājumos (tostarp komunikācijas audita veikšana) un kvalitatīvas digitālās komunikācijas nodrošināšana, pateicoties sadarbībai ar “Riddle Digital”.</p> <p><br />Papildu informācija:</p> <p>Kristīne Rasnača<br />“Riddle PR” vadītāja<br />tel.: 26896879<br />e-pasts: <a href="mailto:kristine@riddle.lv">kristine@riddle.lv</a></p>

© LASAP 2020

Pārpublicējot vai citējot, atsauce uz LASAP obligāta

PERSONAS DATU AIZSARDZĪBAS POLITIKA

STATŪTI