Sabiedriskās attiecības un mārketings ir nozares, kas strauji mainās, tāpēc jaunu zināšanu apguve ir mūsu ikdiena. Lai arī personīgā pieredze un aktuālā brīža aktualitātes ietekmē mūsu novērtējumu grāmatām, tomēr vēlos dalīties ar 3 grāmatām no profesionālās literatūras plauktiņa, jo ticu, ka kādam tās būs vērtīgas. Lai arī nosaukumā ir mārketings, zināšanas noderēs abu nozaru pārstāvjiem, jo ikdiena rit plecu pie pleca vienoti strādājot un tendences ietekmē mūs visus.
Mūsdienu konkurētspējīgā biznesa pasaulē komandām ir svarīgāk nekā jebkad agrāk efektīvi sadarboties. Grāmatas autors aicina uzņēmumus un organizācijas pārdomāt savu pieeju darbam. Viņš uzsver, ka cilvēki vēlas justies nozīmīgi un darīt darbu, kas viņiem ir svarīgs. Lai to panāktu, organizācijām ir jārada vide, kurā cilvēki var izpausties un pilnībā izmantot savu potenciālu. Šajā grāmatā ir paskaidrots, kā radīt jēgas un piederības sajūtu komandā un kā veicināt sadarbību un inovācijas.
Mazumtirdzniecības nozare piedzīvo lielas pārmaiņas, un fiziskie veikali nav imūni pret šīm izmaiņām. Grāmatas autori pēta izaicinājumus un iespējas, ar ko saskaras fiziskie veikali digitālajā laikmetā. Tie sniedz ieskatu mainīgajā patērētāju uzvedībā, e-komercijas pieaugumā un tehnoloģiju lomas mazumtirdzniecībā. Viņš arī sniedz padomus, kā izveidot unikālu un neaizmirstamu iepirkšanās pieredzi, kas piesaistīs klientus un liks viņiem atgriezties. Lai arī grāmatas fokuss ir tirdzniecība, ļoti daudz idejas attiecas uz jebkuru klientu un viņa customer journey.
Grāmatā autors iepazīstina ar growth hacking koncepciju, kas ir efektīvs veids, kā ātri un efektīvi palielināt uzņēmuma klientu skaitu. Trīs galvenie principi:
Eksperimentēšana: Growth hackers bieži vien izmanto A/B testēšanu, lai noteiktu, kuras stratēģijas ir visveiksmīgākās.
Datu analīze: Growth hackers izmanto datus, lai izsekotu saviem rezultātiem un pielāgotu savas stratēģijas, pamatojoties uz iegūtajiem datiem.
Klienta centrā: Growth hackers koncentrējas uz klientu vajadzībām un vēlmēm, lai radītu produktus un pakalpojumus, kas viņiem ir patiesi noderīgi.
Elīna Sprūde-Nesenberga, RTU Sabiedrisko attiecību departamenta Studējošo piesaistes nodaļas vadītāja, LASAP biedre
Commenti